Dotazník spokojenosti

Dotazník je anonymní. Jako celek nebude nikde publikován.
Jednotlivé odpovědi mi slouží jako zpětná vazba kvality naší práce. Mým cílem je neustále zlepšovat a rozvíjet naše služby.

Za vyplnění dotazníku předem děkuji. Konstruktivní kritiku vítám.
MUDr. Ethel Ludvíková

    Jste náš registrovaný pacient?:*

    AnoNe

    Ordinaci navštěvujete:*

    pravidelně již několik letbyl(a) jsem zde několikrátbyl(a) jsem zde poprvé

    Věk:*

    Do 20 let21 – 40 let41 – 60 let61 let a více

    Vaše nejvyšší dosažené vzdělání: *

    základnívyučen(a)středoškolské s maturitouvysokoškolské

    Datum a přibližná hodina Vaší návštěvy, kterou nyní hodnotíte:*

    Jaký byl důvod Vaší návštěvy?:*

    Ošetření v akutních hodinách bez předchozího objednáníOšetření po předchozím objednání v rámci nadstandarduOšetření po předchozím objednání mimo akutní hodiny - plně na pojišťovnuOdběry krve, moče, výtěry..OčkováníProcedury na přístrojíchJiný – uveďte níže

    Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a přístupem sestry v recepci?:*

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Dostal(a) jste jasnou a srozumitelnou informaci o případné platbě za prováděný úkon?:*

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a přístupem ostatních sester době ošetření?:*

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Jméno lékařky u které jste byl(a) ošetřen(a):*

    Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a přístupem lékařky:*

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Jméno lékařky u které jste obvykle ošetřován:

    Jak jste spokojen(a) s chováním a přístupem této lékařky:

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Jméno jiné lékařky u které jste byl(a) ošetřen(a) a kterou chcete hodnotit:

    Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a přístupem této lékařky:

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Všiml(a) jste si u zaměstnanců na oděvu štítek se jménem a funkcí?:*

    AnoNe

    Dobu čekání v akutních hodinách (bez objednání, plně na pojišťovnu) hodnotíte jako odpovídající (v rámci současného systému českého zdravotnictví)?:*

    AnoNe

    Pokud jste čekal(a) V PŘÍPADĚ OBJEDNÁNÍ déle než 15 minut, byl(a) jste informován(a) o důvodech prodloužení čekací doby?*

    AnoNe

    Jaké je podle Vašeho názoru vybavení čekárny popřípadě sociálního zařízení?:

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Můžete se vyjádřit podrobněji (např. návrhy na zlepšení apod.):

    Čas, který jste strávil(a) v ordinaci byl dle Vašeho názoru?:*

    zcela dostatečnýneumím posouditbyl(a) jsem tam příliš krátcebyl(a) jsem tam příliš dlouho

    Snažila se Vám lékařka vysvětlil vše potřebné?:*

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Měl(a) jste možnost klást lékařce doplňující otázky?:*

    AnoNe

    Pokud byl(a) odeslán(a) k dalšímu vyšetření, ohodnoťte odůvodnění tohoto vyšetření:

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Změnila navržená léčba Vaše obtíže?:*

    OdstranilaZlepšilaNezměnila

    Bylo při ošetření respektováno Vaše soukromí?:*

    AnoNe

    Důvěřujete zdravotnickému personálu navštívené ordinace, že pro Vás udělá vše, co je v jeho možnostech?:*

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Jak jste spokojen(a) s rozsahem služeb?:*

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Domníváte se, že poměr cena/kvalita služeb odpovídá Vašim představám?:*

    AnoNe

    Jste spokojen(a) s délkou objednací doby?:*

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Jak jste celkově spokojen(a) s návštěvou našeho zdravotnického zařízení?:*

    Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

    Byl(a) jste lékařem (lékařkou) dotázán(a), zda souhlasíte s cenou za zákrok, který Vám v ordinaci prováděli?:

    N/AAnoNeŽádný zákrok mi neprováděli

    Chcete nám ještě něco sdělit, co se Vám líbilo, popř. nelíbilo, co by přispělo ke zlepšení péče o pacienty v našem zdravotnickém zařízení? Uvítáme i zcela konkrétní výtky na jednotlivé úkony, organizační postupy, osoby.:

    Author: aneri

    Share This Post On